
Średnia Ocena:
Internet a konkurencyjność banków w Polsce. Rozdział 3
Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detalicznej), lecz przede wszystkim dobitne podkreślenie, iż sieć ma dla bankowości znaczenie pierwszoplanowe. Spoglądając na Internet jak na „ogólnoświatową plątaninę kabli” traci się z oczu fakt, że globalna sieć już dawno nieustanna się czymś więcej niż kolejną technologią - nieustanna się środowiskiem, do którego powoli, ale nieuchronnie, przenosi się coraz większa element ludzkiej aktywności. Podjęty temat wydaje się i frapujący i przyszłościowy. Pozycja ta stanowi jedno z pierwszych w Polsce pionierskich kompleksowych opracowań dotyczących bankowości internetowej [...] jest dowodem odwagi jej Autora, który podjął kłopot nie uboczny, marginalny, przyczynkarski ale pierwszorzędny w piśmiennictwie polskim i zagranicznym a także publicystyce przełomu minionego i obecnego stulecia [...]. Analizuje z różnorakich punktów widzenia problematykę wykorzystania Internetu jako czynnika wpływającego na konkurencyjność banków komercyjnych w Polsce [...], fenomen znajdujący się nie tylko w Polsce in stotu nascendi. Twórca umiejętnie łączy rozważania teoretyczne z analizą empiryczną, wywody o charakterze akademickim ze spostrzeżeniami o wymiarze praktyczno-aplikacyjnym.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Internet a konkurencyjność banków w Polsce. Rozdział 3 |
Autor: | Kisiel Michał |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2007 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|

Internet a konkurencyjność banków w Polsce. Rozdział 3 PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!