Średnia Ocena:
Projektowanie środków reklamowych A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu - Technik organizacji reklamy
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja rzetelnie opisuje formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej a także przybliża metody projektowania fragmentów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiają możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisują także sposoby prezentowania projektów reklamy produktów i usług. Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, żeby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono zapytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce pdf zagadnień.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Projektowanie środków reklamowych A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu - Technik organizacji reklamy |
Autor: | Kargiel Alina, Piłka Robert, Zadrożna Dorota |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | WSiP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Projektowanie środków reklamowych A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu - Technik organizacji reklamy PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!