Średnia Ocena:
Strategie podatkowe osób prawnych w Unii Europejskiej
Publikacja zawiera prezentację możliwości optymalizacji opodatkowania w warunkach współistnienia swobód traktatowych a także różnic w systemach podatkowych państw członkowskich Unii Europejskiej. Pojawienie się konkurencji rynkowej w wymiarze międzynarodowym powoduje, że przedsiębiorstwa próbują stosować takie strategie podatkowe, które umożliwią im zmniejszenie obciążeń fiskalnych, co w konsekwencji zwiększy ich przewagę rynkową. Twórca wskazuje strategie podatkowe oparte na aktualnym orzecznictwie Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. Żeby pokazać możliwości formułowania strategii podatkowych przez osoby prawne w Unii Europejskiej, szczególną uwagę poświęcono zagadnieniom dotyczącym: poziomu prac harmonizacyjnych w zakresie podatków bezpośrednich i pośrednich, dalszego kierunku zmian procesów harmonizacyjnych, różnic podatkowych w wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej, związku pomiędzy możliwością budowy strategii z zakresu minimalizacji obciążeń fiskalnych a swobodami traktatowymi. Książka ebook adresowana jest do studentów prawa, ekonomii, zarządzania, marketingu i politologii. Będzie też źródłem wiedzy dla kadry zarządzającej, księgowych i doradców finansowych w przedsiębiorstwach prowadzących działalność gospodarczą w innych krajach Unii Europejskiej, a także pracowników kontroli skarbowej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategie podatkowe osób prawnych w Unii Europejskiej |
Autor: | Szymański Waldemar |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo C.H. Beck |
Rok wydania: | 2009 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Strategie podatkowe osób prawnych w Unii Europejskiej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!