Średnia Ocena:
Uwierz w Siebie. Program Terapeutyczny dla Uczniów o Specyficznych i Specjalnych Potrzebach Edukacyjnych
'Uwierz w siebie' to program wychodzący naprzeciw kłopotom w nauce czytania i pisania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Odbiorca (terapeuta, logopeda, oligofrenopedagog) znajdzie tu szczegółowy program postępowania i pracy z dziećmi. Program ten został skonstruowany tak, żeby w przyjętych w nim założeniach, celach, treściach nauczania a także metodach ich realizacji uwzględnione były potrzeby intelektualne dziecka, a także żeby sprzyjał wyrównywaniu braków edukacyjnych. Proponowana pozycja może być wykorzystana w pracy z uczniami klas 1-3 a także 4-6 szkoły podstawowej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Uwierz w Siebie. Program Terapeutyczny dla Uczniów o Specyficznych i Specjalnych Potrzebach Edukacyjnych |
Autor: | Naprawa Renata, Tanajewska Alicja, Szczepańska Krystyna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Harmonia |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Uwierz w Siebie. Program Terapeutyczny dla Uczniów o Specyficznych i Specjalnych Potrzebach Edukacyjnych PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
W książce pdf znajdują się teoretyczne podstawy terapii pedagogicznej, organizacja działań terapeutycznych, opis specyficznych trudności w uczeniu się, symptomy wskazujące na rozwój dysleksji a także zasady postępowania w przypadku dysleksji rozwojowej, zaburzenia rozwoju mowy, terapia logopedyczna (rodzaje ćwiczeń), budowa, zasady i program prowadzenia zajęć korekcyjno - kompensacyjnych, zajęcia rewalidacyjne, program terapeutyczny dla uczniów o specyficznych potrzebach edukacyjnych. Na końcu znajdują się porady do sporządzenia diagnozy pedagogicznej, ocena opisowa ucznia a także scenariusze zajęć (logopedycznych, z dzieckiem jąkającym się, z emisji głosu, łamańce językowe).