Manipulacja informacją. Public relations w organi
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Manipulacja informacją. Public relations w organi |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
Manipulacja informacją. Public relations w organi PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd Manipulacja informacją. Public relations w organi pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. Manipulacja informacją. Public relations w organi Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
Manipulacja informacją. Public relations w organi Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Weronika Madryas-Kowalska
Manipulacja
informacją.
Public relations w
organizacjach
szczególnego
ryzyka
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
Strona 3
We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne
poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym
narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia
się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i zyskiwanie zaufania określonych
publiczności, np.: dziennikarzy czy klientów.Okazuje się jednak, że nie wszyscy przedsiębiorcy rozumieją istotę PR i
sposób działania PR-owców. Niektórzy z nich zarządzanie informacją wypaczają tak bardzo, że dla osiągnięcia
własnych celów reklamowych, marketingowych i handlowych, czynią z niego groźne narzędzie służące do
manipulacji otoczeniem.
Weronika Madryas Kowalska – autorka książki pt. Manipulacja informacją, będącej Jej pracą doktorską,
podstawowym celem swoich rozważań czyni organizacje szczególnego ryzyka. Termin organizacje szczególnego
ryzyka został stworzony na potrzeby pracy i służy przede wszystkim odseparowaniu omawianych instytucji od tych,
w których działalność public relations przebiega zgodnie z jej pierwotnymi założeniami i przyjętymi standardami
rzetelnego PR. Lektura tej książki zapozna Czytelnika z podstawowymi definicjami public relations oraz dwoma
modelami organizacji szczególnego ryzyka. Najistotniejszą cechą organizacji szczególnego ryzyka pierwszego typu
jest naruszenie norm etycznych w obszarze public relations. Natomiast do organizacji szczególnego ryzyka drugiego
typu zaliczyć można przede wszystkim te instytucje, które poprzez swoją działalność budzą kontrowersje bądź też
poruszają problematykę tabu, wobec czego specjalista PR staje przed trudnym zadaniem. Wprowadzona
klasyfikacja jest ważna, ponieważ wskazane typy różnią się zasadniczo od siebie. Oznacza to, że o ile
przedstawiciele pierwszego rodzaju organizacji świadomie łamią normy etyczne, o tyle przedstawiciele drugiego nie
poszukują łatwych rozwiązań, ale pomimo tego często rozważać muszą istotne dylematy etyczne.
Książkę tę powinien poznać każdy szanujący się przedsiębiorca, jak i pracownicy działów public relations
nastawieni na uczciwy i długoterminowy sukces.