NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartaln
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartaln |
Rozszerzenie: |
Jesteś autorem/wydawcą tego dokumentu/książki i zauważyłeś że ktoś wgrał ją bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zabroniony dokument w ciągu 24 godzin.
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartaln PDF Ebook podgląd online:
Pobierz PDF
Zobacz podgląd NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartaln pdf poniżej lub pobierz na swoje urządzenie za darmo bez rejestracji. NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartaln Ebook podgląd za darmo w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki są ściśle chronione prawem autorskim i rozpowszechnianie ich jest zabronione, więc w takich wypadkach zamiast podglądu możesz jedynie przeczytać informacje, detale, opinie oraz sprawdzić okładkę.
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartaln Ebook transkrypt - 20 pierwszych stron:
Strona 1
Eryk Mistewicz
NOWE MEDIA
pod redakcją
Eryka Mistewicza
Kwartalnik
5/2013
Pobieranie Książek, Ebook - Pdf, Doc, Mobi, Epub
Strona 2
NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji,
zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania
informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.
Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo
referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR,
dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W
czasie szybko zachodzących zmian – inspirujące! NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej,
oraz w wersjach cyfrowych. Eryk Mistewicz – konsultant strategii marketingowych tworzący marki firm, miast i
ludzi. Budował wolne media w Polsce, tworzył komunikację francuskich marek i challengerów rynku, budował
komunikację partii politycznych i liderów sceny publicznej. W wyd. Helion wydał „Marketing narracyjny. Jak
budować historie, które sprzedają”, wcześniej był autorem m.in. „Stulecia Polaków 1900-1999” i współautorem
„Anatomii władzy”. Ukończył École Supérieure des Sciences Commerciales d’Angers. Jest laureatem t.zw.
Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskiej. Kwartalnik opinii „Nowe Media” to
jego najnowszy projekt wydawniczy wydawany przez Wydawnictwo Operon we współpracy z ebookpoint.pl i
partnerami z Francji.
Strona 3