Średnia Ocena:
Atrakcyjność łódzkich centrów handlowych oraz zachowania nabywcze i przestrzenne ich klientów
Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny, można w niej wyróżnić trzy części. W pierwszej części, na podstawie naukowej literatury polskiej i zagranicznej, przedstawiono badania ponad centrami handlowymi a także ponad zachowaniami nabywczymi i przestrzennymi. W drugiej części zaprezentowano etapy rozwoju łódzkich centrów handlowych, czynniki ich lokalizacji, dostępność przestrzenną a także ofertę. Ponadto w tym fragmencie przedstawiono strukturę użytkowania terenów, typy zabudowy, potencjał ludnościowy otoczenia centrów handlowych a także zagospodarowanie pod wobec usługowym terenów przyległych. Na podstawie danych inwentaryzacyjnych dokonano też wyróżnienia typów ofertowych centrów handlowych, przedstawiono obiektywną ocenę ich atrakcyjności a także typy „pulsujących biegunów” nowoczesnej przestrzeni handlowo-usługowej. Część trzecia w znacznej mierze została oparta na badaniach ankietowych, dzięki którym opracowano profile nabywcze klientów poszczególnych typów centrów handlowych, a także zidentyfikowano czynniki warunkujące ich zachowania nabywcze i przestrzenne.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Atrakcyjność łódzkich centrów handlowych oraz zachowania nabywcze i przestrzenne ich klientów |
Autor: | Rochmińska Agnieszka |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2013 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Atrakcyjność łódzkich centrów handlowych oraz zachowania nabywcze i przestrzenne ich klientów PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!