Średnia Ocena:
CSS. Refaktoryzacja kodu
Tworzenie nowoczesnych stron internetowych wymaga opanowania trzech ważnych technologii: HTML, JavaScript i CSS. CSS jest zaskakująco potężnym językiem, który ułatwia nadanie atrakcyjnego wyglądu stronie, a równocześnie pozwala na zapewnienie jej responsywności. Niezależnie od tego kod CSS należy tworzyć tak, żeby był odpowiednio zorganizowany, czytelny i prosty w utrzymaniu. Pomocna w osiągnięciu tego celu jest refaktoryzacja — technika polegająca na przeglądaniu kodu w celu usunięcia zbędnych fragmentów i niespójności.Praktyczny przewodnik dla projektantów stron internetowych. Przedstawiono tu szereg ważnych zagadnień, takich jak architektura kodu CSS, sposób jego zorganizowania, a przede wszystkim cele i strategie refaktoryzacji kodu. Książka ebook ta okaże się przydatna też dla tych, którzy dopiero zaczynają naukę CSS, jednak chcą od razu zacząć tworzyć kod czytelny, spójny, prosty w utrzymaniu. Dzięki niej zyskasz wiedzę pozwalającą na bezproblemowe tworzenie, testowanie i wielokrotne wykorzystywanie skryptów CSS.W tej książce pdf odnajdziesz pomiędzy innymi: wyjaśnienie pojęcia refaktoryzacji i korzyści płynących z jej stosowania, odniesienie refaktoryzacji do architektury oprogramowania, omówienie takich aspektów CSS, jak kaskada, szczegółowość selektorów i model pola, wyjaśnienie standardów kodowania i bibliotek wzorców, organizowanie i testowanie kodu CSS, strategie refaktoryzacji CSS.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | CSS. Refaktoryzacja kodu |
Autor: | Lindstrom Steve |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
CSS. Refaktoryzacja kodu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!