Średnia Ocena:
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej
Koncepcja niniejszej publikacji zrodziła się na gruncie refleksji dotyczącej modyfikacji szeroko pojętej przestrzeni pedagogicznej, której celem ma być ukierunkowana i celowa zmiana. Jej wprowadzenie ma służyć polepszeniu jakości procesów a także oddziaływań pedagogicznych, czyli odejściu od standardowego postępowania i działania na rzecz twórczych rozwiązań. Innowacyjne podejście do przekazywania wiedzy i nabywania umiejętności stanowi fundament edukacji dla rozwoju – podnoszenia jakości kształcenia a także ukierunkowanego wsparcia, uwzględniającego edukację na miarę współczesności. Edukacja spersonalizowana, dostosowana do potrzeb indywidualnych ucznia, daje gwarancję szeroko pojętego sukcesu w nauczaniu.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Akademickie Żak |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!