Średnia Ocena:
Drucker o marketingu
Pierwsze przekrojowe spojrzenie na filozofię marketingu Petera Druckera, jednego z najbardziej wpływowych myślicieli w historii współczesnego biznesu. Wskazuje jego najważniejsze pomysły na marketing wraz z praktycznymi radami jak osiągnąć cele marketingowe w dzisiejszym biznesie. Drucker chciał żebyśmy postrzegali marketing jako coś więcej niż tylko kolejną z tuzina funkcji biznesu. Chciał, żebyśmy postrzegali marketing jako nadrzędną filozofię biznesu, która kieruje całościowym wysiłkiem firmy, by chwytać najlepsze okazje. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy, a marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie a także rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację a także dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter Drucker o tym wiedział, a Bill Cohen zawarł to wszystko w niniejszej książce.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Drucker o marketingu |
Autor: | Cohen Wiliam A. |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Drucker o marketingu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!