Średnia Ocena:
Komunikacja Polityczna w Amerykańskich Kampaniach Wyborczych
Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych! Książka: przedstawia amerykański system medialny;ukazuje praktykę a także ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, reporterów a także obywateli;szczegółowo analizuje zawartość, regulacje a także wpływ wszystkich czterech najistotniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych;odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne a także czy nieźle służą obywatelom;omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Komunikacja Polityczna w Amerykańskich Kampaniach Wyborczych |
Autor: | Płudowski Tomasz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2008 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Komunikacja Polityczna w Amerykańskich Kampaniach Wyborczych PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!