Średnia Ocena:
Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia
Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie świeżych mediów - omawia w niej własne działania badawcze, skupiając się głównie wokół świeżych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie fantazja i kreacja pracownika marketingu. Zawarte w książce pdf treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą a także pracowników reklamy i marketingu.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia |
Autor: | Witek Ewelina |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Astrum |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Komunikacja wizerunkowa. Nowoczesne narzędzia PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!