Średnia Ocena:
Kreowanie informacji. Media relations
Książka ebook dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo opisuje zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem poprawnych relacji z szeroko pojętymi mediami. Twórca nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, lecz wprowadza do tej dziedziny też nowe fragmenty – m.in. świeży model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera dużo przykładów z praktyki.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Kreowanie informacji. Media relations |
Autor: | Jabłoński Wojciech |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2006 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Kreowanie informacji. Media relations PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!