Średnia Ocena:
Marketing. Materiały do ćwiczeń
Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zestaw najistotniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy epizod składa się: • z krótkiej części teoretycznej – teorii w pigułce, • testów sprawdzających zrozumienie opisanych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki), • zdań do uzupełnienia, • zadań problemowych do przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń albo warsztatów. Książka kierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania – jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także pożyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, albo wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców a także praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień. Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing. Materiały do ćwiczeń |
Autor: | Rosa Grażyna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo C.H. Beck |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing. Materiały do ćwiczeń PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!