Średnia Ocena:
Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje
"Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach pomiędzy marketingiem politycznym a public relations sądzę za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu twórców jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają nierzadko kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations". prof. dr hab. Jerzy Olędzki "Publikacja realizuje własny sens i spełnia własne zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji". prof. dr hab. Maciej Mrozowski
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!