Średnia Ocena:
Marketing w turystyce
Książka ebook Marketing w turystyce zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka ebook zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Twórca potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest niezła obsługa, tzw. marketing bierny, powodująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to wynik prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez albo procesów świadczenia usług turystom jako ważnych składników działalności marketingowej. Publikacja jest ciekawa zarówno dla instytucji albo osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców a także ich zrzeszeń chcących pozyskać coraz większe ilości klientów – turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing w turystyce |
Autor: | Chudoba Tadeusz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing w turystyce PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!