Czytaj więcej:
Zobacz podgląd Opracowanie Produktów Spożywczych. Podejście Marketingowe pdf poniżej lub w przypadku gdy jesteś jej autorem, wgraj własną skróconą wersję książki w celach promocyjnych, aby zachęcić do zakupu online w sklepie empik.com. Opracowanie Produktów Spożywczych. Podejście Marketingowe Ebook
podgląd online w formacie PDF tylko na PDF-X.PL. Niektóre ebooki nie posiadają jeszcze opcji podglądu, a inne są ściśle chronione prawem autorskim
i rozpowszechnianie ich jakiejkolwiek treści jest zakazane, więc w takich wypadkach zamiast przeczytania wstępu możesz jedynie zobaczyć opis książki, szczegóły,
sprawdzić zdjęcie okładki oraz recenzje.
Podgląd niedostępny.
swojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Średnia Ocena:
Opracowanie Produktów Spożywczych. Podejście Marketingowe
Opracowanie produktów spożywczych, począwszy od niewielkiej zmiany istniejącego asortymentu, a skończywszy na wprowadzeniu na rynek nowości, jest siłą napędową przemysłu spożywczego, Jest to jednak proces obciążony wielkim ryzykiem, nierzadko kończący się niepowodzeniem. Jakie są klucze do sukcesu tego procesu? Książka ebook Opracowanie produktów spożywczych. Podejście marketingowe daje odpowiedź na to pytanie. Napisali ją wybitni specjaliści w dziedzinie badań ponad rozwojem rynku żywnościowego, dysponujący wiedzą i doświadczeniem zdobywanym przez nad 40 lat.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Opracowanie Produktów Spożywczych. Podejście Marketingowe |
Autor: | Earle Mary |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | WNT |
Rok wydania: | 2007 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Opracowanie Produktów Spożywczych. Podejście Marketingowe PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!