Średnia Ocena:
Poczucie podmiotowości komunikacyjnej w samorządzie terytorialnym w Polsce
"Rozważania zaprezentowane w recenzowanej pracy mają charakter nie tylko analityczny i deskryptywny, ale także syntetyczny i empiryczny. Z tego powodu diametralnie poszerzają stan naszej wiedzy o tej jakże ważkiej – z perspektywy potrzeb demokratycznego i obywatelskiego społeczeństwa, jak też rozwoju idei i praktyki samorządności terytorialnej w praworządnym kraju – problematyki dotykającej funkcjonowania złożonych mechanizmów szeroko rozumianej komunikacji w jednostkach samorządu terytorialnego i statusu obywatela jako podmiotu w tym procesie. [...] Praca jest wartościową pozycją wydawniczą, która wzbogaca i poszerza naszą wiedzę o funkcjonowaniu współczesnego systemu komunikowania społecznego na poziomie lokalnym o charakterze samo-rządowym a także wpływu, jaki on wywiera na szersze przeobrażenia społeczne i tym samym na całą działalność systemu społeczno-politycznego a także społeczno-kulturowego, których sprawne działanie nie może nie uwzględniać różnorakich aspektów komunikowania. Niniejsza praca ma także swoistą użyteczność praktyczną przede wszystkim dla działaczy i urzędników samorządu terytorialnego, a także dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej a także politologii i socjologii". Z recenzji prof. zw. dr. hab. Ryszarda Kowalczyka
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Poczucie podmiotowości komunikacyjnej w samorządzie terytorialnym w Polsce |
Autor: | Szostok Paulina |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Adam Marszałek |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Poczucie podmiotowości komunikacyjnej w samorządzie terytorialnym w Polsce PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!