Średnia Ocena:
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej
Kreatywność ma olbrzymi wpływ na efektywność i wyniki pracy. Dodatkowo jest uważana za podstawę sukcesu biznesowego. Czy kreatywności można się nauczyć? Zdecydowanie tak. Kto myśli o niej we właściwy sposób i poznaje nowe sposoby rozwiązywania problemów, zapewnia sobie realny i nieustanny wzrost jej poziomu. Potraktuj tę książkę jako pragmatyczny kurs mentalnego przygotowania się do skutecznego rozwiązywania problemów. Pracę rozpoczniesz od samooceny za pomocą Radaru Decyzji i paru innych narzędzi koncepcyjnych. W efekcie zrozumiesz, w jaki sposób myślisz i co sprawia, że popełniasz błędy. Następnie wdrożysz proaktywny czteroetapowy proces z użyciem Wyszukiwarki Rozwiązań. Tak przygotujesz się do stawiania czoła wyzwaniom biznesowym. Wkrótce zauważysz, ile korzyści przyniosą Ci nowe rozwiązania. W poradniku odnajdziesz również mnóstwo praktycznych przykładów, koncepcji, szablonów i metodologii, które opracowano na podstawie efektów najwieższych badań naukowych i dokładnie przetestowano w trakcie zajęć warsztatowych. Twórz doskonalsze koncepcje, podejmuj trafniejsze decyzje! "Oto inspirujący i pragmatyczny tutorial odnoszący się do innowacyjności i kreatywności!" Peter Estlin, były burmistrz Londynu
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej |
Autor: | Griffiths Chris, Costi Melina, Caragh Medlicott |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Onepress |
Rok wydania: | 2024 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Podręcznik kreatywnego myślenia. Twórcze rozwiązywanie problemów w sferze biznesowej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!