Średnia Ocena:
Prawo telekomunikacyjne. Komentarz
Komentarz zawiera szczegółowe omówienie najistotniejszych kwestii związanych z regulowaniem rynku telekomunikacyjnego w Polsce, a także konkretne propozycje rozwiązań prawnych do zastosowania przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych i innych uczestników rynku w działalności telekomunikacyjnej. W książce pdf przedstawiono m.in. zagadnienia związane z: regulacją ex ante i deregulacją rynku telekomunikacyjnego, w tym m.in. w kontekście kłopotów prawnych dotyczących stosowania dotkniętego wadami legislacyjnymi przepisu art. 23 pr.tel.; umowami o świadczenie usług telekomunikacyjnych, z uwzględnieniem zmian wynikających z nowej ustawy o prawach konsumenta a także nowelizacji kodeksu cywilnego w tym zakresie; zarządzaniem częstotliwościami, w tym kłopoty prawne dotyczące koordynacji międzynarodowej częstotliwości, problematykę postępowań selekcyjnych, współdzielenia częstotliwości, refarmingu częstotliwości a także zmiany i cofania rezerwacji częstotliwości; ochroną danych objętych tajemnicą telekomunikacyjną, w tym danych osobowych, zwłaszcza w powiązaniu z obowiązującą od 1 stycznia 2015 r. nowelizacją do ustawy o ochronie danych osobowych; w kontekście problematyki retencji danych w komentarzu omówiono skutki prawne wynikające z najnowszego orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej; problematyką stosowania dotkniętego wadami legislacyjnymi przepisu art. 172 pr.tel.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Prawo telekomunikacyjne. Komentarz |
Autor: | Krasuski Andrzej |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2015 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Prawo telekomunikacyjne. Komentarz PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!