Średnia Ocena:
Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej
Publikacja jest przekrojowym studium krytycznym dotyczącym kształcenia dzieci na etapie początkowym. Korzystając z najwieższych trendów w pedagogice światowej a także badań ponad szkołą, Autorki dokonują szczegółowych analiz głównych obszarów edukacji wczesnoszkolnej (polonistycznej i matematycznej). Dużo miejsca poświęcają też koncepcjom kształcenia zintegrowanego. W pokazywanych zagadnieniach Autorki odwołują się bezpośrednio do praktyki szkolnej a także najwieższych dokumentów reformy programowej. Ujawniając słabości tradycyjnej metodyki nauczania początkowego, nie pozostawiają czytelnika bez porad i propozycji sposobów dokonywania zmiany edukacji. Prezentują liczne alternatywne rozwiązania i przykłady działań, w których pojawia się możliwość wspierania marginalizowanych i zaniedbywanych w tradycyjnej szkole sfer rozwoju młodszych uczniów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej |
Autor: | Klus-Stańska Dorota, Nowicka Marzenna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Harmonia |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Zalecam ten tytuł zarowno pedagogom i rodzicom. W ksiazce znajdziemy odpowiedź na nurtujace zapytania dotyczace polskiej edukacji. Takze wskazowki dla rodzicow jak wspierac dzidziuś żeby radzilo sobie w szkole.
Cóż książka ebook ujmuje dosadnie to co wszyscy nauczyciele wiedzą ale nic z tym zrobić nie mogą. Piszę o pedagogach z powołaniem którzy parają się z absurdalną nieraz sytuacją panującą w edukacji. Pozycja zalecana przez mnie dla uzmysłowienia sobie panujących warunków w nauczaniu.