Średnia Ocena:
Siła pozytywnych opinii
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą własną siłę oddziaływania. Dziś biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu.Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla swoich celów.John Jantsch przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie nieustannego napływu świeżych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscyczłonkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym nieźle naoliwiona maszyna. John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji społecznościowych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Siła pozytywnych opinii |
Autor: | Jantsch John |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Siła pozytywnych opinii PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!