Średnia Ocena:
Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk
Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, lecz również irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera następny telefon z serii „Dzień dobry, pragniemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”.„Sprzedaż przez telefon. Tutorial niezłych praktyk” podpowiada jak wybadać klienta, jak rozpoznać jego potrzeby, jak radzić sobie z obiekcjami czy negatywnymi emocjami, jak zakończyć rozmowę skutecznie i jak budować relację z klientem. Tutorial pomoże Ci się odnaleźć w gąszczu wielu technik telemarketingowych, wskaże różnorakie drogi postępowania. Którą wybrać, musisz zdecydować sam."Potraktuj tę książkę jak podręcznik. Pisz po nim, notuj, kreśl. Odnajdziesz w nim odpowiednie do tego miejsca. Daj sobie komfort pracy ponad tym, by być INNYM telesprzedawcą niż większość znudzonych pracowników call center. (…) Będzie to piękny, świeży i jakże inny początek."Małgorzata Leduchowska – twórca
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk |
Autor: | Leduchowska Małgorzata |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Słowa i Myśli |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!