Średnia Ocena:
Strategia błękitnego oceanu. Początek
Zestaw najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu. Niezwykle kluczowa książka ebook zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w nad 3,6 miliona egzemplarzy. Duża element wniosków, które W. Chan Kim i Renée Mauborgne formułowali na temat tworzenia świeżych przestrzeni rynkowych, ukazywała się pierwotnie w postaci artykułów w „Harvard Business Review”. Niniejsza książka ebook gromadzi w jednym miejscu najlepsze z tych publikacji. Kolejne artykuły pozwalają krok po kroku prześledzić proces tworzenia „błękitnych oceanów”, czyli przestrzeni rynkowych umożliwiających swobodne działanie w warunkach braku konkurencji. Kim i Mauborgne proponują narzędzia, dzięki którym można tę przestrzeń zagospodarowywać, a które ostatecznie nieustanny się fundamentem modelu strategicznego błękitnego oceanu (należą do nich krzywa wartości, kanwy strategii, masowy korytarz cenowy a także przewodnik po modelach biznesowych). Niniejszy zestaw zawiera też najwieższy artykuł autorów, zatytułowany Zasadzki czerwonego oceanu. Zarówno czytelnikom zaznajomionym z założeniami strategii błękitnego oceanu, jak i tym, którzy ich nie znają, ta książka ebook pozwala w świeżym świetle przeanalizować ten jakże kluczowy model – i pomaga wcielić go w życie w konkretnych warunkach organizacyjnych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategia błękitnego oceanu. Początek |
Autor: | Chan Kim W., Mauborgne Renee |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2018 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Strategia błękitnego oceanu. Początek PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!