Średnia Ocena:
Strategiczna karta wyników firm usługowych
Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic pomiędzy procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają poszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system. Publikacja pokazuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności a także wdrożenia strategicznej karty efektów w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA. Książka adresowana jest do: menedżerów firm usługowych, specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności, studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej, przedsiębiorców.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategiczna karta wyników firm usługowych |
Autor: | Tyagi Rajesh K., Gupta Praveen |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2010 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Strategiczna karta wyników firm usługowych PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!