Średnia Ocena:
Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne – nawet jeśli odniosły spektakularny sukces – upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów a także wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze dużo innych, odnajdziesz odpowiedź w tej książce.Jest to uznany w wielu państwach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe a także o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu a także słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu a także do pracowników agencji reklamowych i public relations.Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarządzania marką. Jest profesorem marketingu na paru amerykańskich uczelniach. Prowadzi zajęcia dla najwyższej kadry kierowniczej. Ma także bogate doświadczenie praktyczne. Był doradcą marketingowców największych światowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss; Co., Procter & Gamble i SAB Miller."Nie było do tej pory na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum kłopotów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób opisać niemalże każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka ebook Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę."dr hab. Jacek Kallprof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie |
Autor: | Keller Kevin Lane |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Nieoczywiste |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Strategiczne zarządzanie marką. Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Polecam, książka ebook dla profesjonalistów i potrzebujących.