Średnia Ocena:
Transgresja kompetencji międzykulturowych. Studium socjologiczne młodzieży akademickiej
Czy my jako współcześni zdajemy sobie sprawę, że: "według prognoz do 2020 r. co najmniej 20% młodzieży akademickiej przed uzyskaniem dyplomu w Europejskim Obszarze Szkolnictwa Wyższego powinno odbyć edukację za granicą? [...] "Nie tylko z perspektywy mobilności świat nie jest zero-jedynkowy, lecz nie sposób także zanegować kategoryzację na tułaczy i wędrowców. Ci pierwsi pozostają w granicach, których nie przekraczają w sensie geograficznym czy społeczno-kulturowym. Przeciwnym typem są wędrowcy – współcześni podróżnicy konstruujący własny projekt tożsamościowy dzięki przekraczaniu różnych granic i stykaniu się z różnorakimi odległymi miejscami, lecz przede wszystkim ze metodami życia codziennego".fragment wstępu Praca ma charter teoretyczno-empiryczny. Ukazano w niej problematykę przekraczania granic geograficznych, społecznych, lecz przede wszystkim kulturowych przez studentów uczestniczących w różnorakich programach mobilności międzynarodowej. Książka ebook jest publikacją socjologiczną, autorowi jednak nie jest obce podejście interdyscyplinarne, dzięki czemu znlazło się tu również miejsce na analizę z zakresu antropologii kultury i psychologii społecznej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Transgresja kompetencji międzykulturowych. Studium socjologiczne młodzieży akademickiej |
Autor: | Wiśniewski Rafał |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Transgresja kompetencji międzykulturowych. Studium socjologiczne młodzieży akademickiej PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!