Średnia Ocena:
Upowszechnianie, animacja, komercjalizacja kultury
historia upowszechniania kultury w Polsce zmiany w postrzeganiu, traktowaniu, dystrybucji, udostępnianiu i praktykowaniu kultury koncepcje, formy i idee uczestnictwa w kulturze instytucje upowszechniania kultury znaczenie animacji kultury i rola animatorów w społeczeństwie wzory aktywności kulturalnej Polaków Podręcznik przeznaczony dla: studentów pedagogiki, kulturoznawstwa, antropologii kultury, socjologii nauczycieli akademickich, pracowników naukowych zajmujących się rozwojem kultury w Polsce pracowników instytucji związanych z upowszechnianiem kultury, działalnością z zakresu animacji społeczno-kulturalnej wszystkich zainteresowanych kulturą w Polsce
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Upowszechnianie, animacja, komercjalizacja kultury |
Autor: | Kargul Józef |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Upowszechnianie, animacja, komercjalizacja kultury PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!