Średnia Ocena:
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej a także ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka ebook włącza się w nurt tak obecnie – w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego – niezbędnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju ważnych obszarów gospodarki rynkowej.Jest to publikacja kluczowa nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, lecz przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na ciekawe ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, lecz także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu |
Autor: | Giza Anna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!